Εξερευνήστε με θαυμασμό και θαυμάστε τα όμορφα σχήματα που τροφοδοτούνται από ένα πρωτοποριακό σύστημα φυσικής 4D + χρόνου.
Πετάξτε, ρίξτε, ρολό και παρακολουθήστε καθώς εξαφανίζονται σε μια διάσταση που δεν μπορείτε να δείτε.
Πάρτε μια διαισθητική αίσθηση για το πώς συμπεριφέρονται τα τετραδιάστατα αντικείμενα:
Γίνετε παιδί της τέταρτης διάστασης.
Στην περίπτωση αυτή η 4η διάσταση δεν είναι χρόνος, αλλά 4η διάσταση του χώρου που λειτουργεί ακριβώς όπως οι τρεις πρώτες διαστάσεις που γνωρίζουμε. Εάν μετράτε χρόνο αυτά τα παιχνίδια είναι 5D.
Αποδεικνύεται ότι οι κανόνες για το πώς τα αντικείμενα αναπήδησης, διαφάνειας και κύλισης μπορούν να γενικευτούν σε οποιοδήποτε αριθμό διαστάσεων και αυτό το παιχνίδι σας επιτρέπει να βιώσετε αυτό που θα μοιάζει.
Χαρακτηριστικά:
- Πάνω από 100 όμορφες διαδραστικές σκηνές για να παίξετε με, με περισσότερα να προστεθούν σε ενημερώσεις.
- Πρωτοποριακή 4D + Time Physics Engine που χρησιμοποιεί τα νέα μαθηματικά που δημιουργήθηκαν για αυτό το έργο.
- Υποστήριξη εικονικής πραγματικότητας ή ποντικιού και πληκτρολογίου (PC) ή υποστήριξης πολλαπλών επαφών και επιταχυνσιομέτρων (iOS) για πλούσια διαδραστικότητα.
- Μπόνους: Η αλληλεπιδραστική επεξήγηση 2D / 3D "Flatland" διδάσκει αναλογικά μια τέταρτη χωρική διάσταση:
"Η αδυναμία μας να δούμε όλες τις διαστάσεις ενός 4-D κόσμου δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να πλοηγήσουμε, ότι δεν μπορούμε να φτάσουμε και να το νιώσουμε με τα ψηφιακά δάχτυλα μας". -Chris Suellentrop, ενσύρματο περιοδικό
"Διστάζω να περιγράψω ξανά μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας ως" εφαρμογή δολοφόνων ", αλλά είμαι ο-πειρασμένος για άλλη μια φορά [...] Δεν είμαι βέβαιος ότι έχω δει ποτέ πιο συναρπαστικό" show-don't-tell "εκπαιδευτικό εργαλείο από τα παιχνίδια 4D." -Sam Machkovech, Ars Technica
Μερικά πράγματα που πρέπει να κάνετε:
- Διαχειριστείτε για να τοποθετήσετε το hypercube στην υπερθερμία!
- Χρησιμοποιήστε τα σχήματα 4D ως φανταχτά, τέλεια συμμετρικά, δίκαια ζάρια που έχουν 5, 8, 16, 24 ή ακόμα και 120 και 600 πλευρές!
- Όταν ένα πηνίο είναι δίκαιο, η πιθανότητα να προσγειωθεί σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο είναι το ίδιο για κάθε πρόσωπο. Αυτό γίνεται κάνοντας όλα τα πρόσωπα το ίδιο σχήμα. Ωστόσο, σε 3D μόνο ένα ορισμένο αριθμό σχημάτων έχει αυτή την ιδιότητα, όπως: Στο 4D έχουμε επιπλέον πιθανά σχήματα για ζάρια!
- Όταν ένα πηνίο είναι δίκαιο, η πιθανότητα να προσγειωθεί σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο είναι το ίδιο για κάθε πρόσωπο. Αυτό γίνεται κάνοντας όλα τα πρόσωπα το ίδιο σχήμα. Ωστόσο, σε 3D μόνο ένα ορισμένο αριθμό σχημάτων έχει αυτή την ιδιότητα, όπως: Στο 4D έχουμε επιπλέον πιθανά σχήματα για ζάρια!
- Κάντε μια στοίβα 4D hypercubes και σπάστε!
- Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον μονοπάτι για μερικά 4D ντόμινο!
- Αποσυνδέστε τους δακτυλίους χρησιμοποιώντας την τέταρτη διάσταση!
- Κάντε μοχλούς που ρίχνουν υπερκύβους στην τέταρτη διάσταση!
- Χρησιμοποιήστε το πλήκτρο πολλαπλών τόνων για να "σφίξετε" τα αντικείμενα στην τέταρτη διάσταση!
- Παίξτε σε μια 4D μπάλα λάκκο!
- Βλέπε Tesseracts (δηλ. 4D υπερκοκκάλες) σύρετε προς τα κάτω τις πλαγιές!
- και τα λοιπα...!
>> Μέσα / Στιγμιότυπα / Λήψεις
>> Περισσότερες λεπτομέρειες για όσους ενδιαφέρονται για τα μαθηματικά
>> Ιστορικό
>> Μη αναμεταδιδόμενο παιχνίδι 4D
Από τον Marc ten Bosch , ο οποίος επίσης εργάζεται επί του παρόντος στο 4D παιχνίδι Miegakure (Hide & Reveal) .
Ακολουθήστε 4D παιχνίδια στο Blog του Marc ten Bosch και Twitter , Youtube, Mailing list.
Ακολουθήστε 4D παιχνίδια στο Blog του Marc ten Bosch και Twitter , Youtube, Mailing list.
"Εν τω μεταξύ, στη γειτονική αίθουσα, η Εμμά γλίστρησε τις χάντρες προς τα πίσω στο άβακτο, οι κινήσεις δεν φάνηκαν τόσο περίεργες, ακόμα κι όταν οι χάντρες εξαφανίστηκαν, θα μπορούσε να ακολουθήσει σχεδόν αυτή τη νέα κατεύθυνση σχεδόν ..."
- Λιούις Πάγκετ, Μίμσι Ήταν οι Μπορογκόβες